Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace hybridní posunovací lokomotivy v prostředí Simulink

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F17%3A39911415" target="_blank" >RIV/00216275:25510/17:39911415 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace hybridní posunovací lokomotivy v prostředí Simulink

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje simulační SW vytvořený v prostředí MATLAB Simulink pro analýzu energetických toků v trakčním pohonu lokomotiv s diesel-elektrickým přenosem. Výsledky simulací porovnávají konvenční vozidlo s hybridním vozidlem na předem nadefinovaných pracovních cyklech, zaměřené na obsluhu vleček a manipulace s vozy. Cílem simulací bylo ověření vhodné strategie řízení a dimenzování pohonného řetězce pro dosažení efektivního využití vozidla, tím snížení provozních nákladů.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of hybrid shunting locomotives in Simulink

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes simulation software developed in MATLAB Simulink for analysis of energy flows in the traction drive locomotives with diesel-electric transmission. The simulation results are compared with a con-ventional vehicle to a hybrid vehicle predefined work cycles focused on operate of sidings and handling of cars. The aim of the simulations was to verify the suitable control strategy and dimensioning of the drive chains in order to achieve effective utilization of the vehicle, thereby reducing operating costs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10724" target="_blank" >FV10724: Hybridní lokomotiva a elektronická optimalizace energetiky jejího provozu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z XXXV. konference elektrické pohony

  • ISBN

    978-80-02-02724-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    78-84

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    6. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku