Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh regulace synchronního generátoru s permanentními magnety pro hybridní posunovací lokomotivu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F17%3A39911546" target="_blank" >RIV/00216275:25510/17:39911546 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh regulace synchronního generátoru s permanentními magnety pro hybridní posunovací lokomotivu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve zprávě je uvedena přesná specifikace synchronního generátoru s permanentními magnety pro hybridní lokomotivu. Výstupní napětí generátoru je připojeno na vstup pulsního usměrňovače. Ve zprávě je popsán návrh regulační struktury generátoru. V podřazené úrovni je navržena implementace vektorové regulace momentu, v nadřazené úrovni je regulováno výstupní stejnosměrné napětí pulsního usměrňovače nebo výstupní stejnosměrný proud pulsního usměrňovače. Na simulačním modelu je analyzováno zvlnění výstupního proudu generátoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of permanent magnet synchronous generator control structure for hybrid locomotive

  • Popis výsledku anglicky

    Permanent magnet synchronous generator specification is published in the report. Generator output is connected on pulse rectifier input. The control structure of generator is described in the report. The torque vector control is designed in the subordinate control structure, control structure of pulse rectifier output DC current and DC voltage are designed in higher control level. The ripple generator current part is analyzed with simulation model.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10724" target="_blank" >FV10724: Hybridní lokomotiva a elektronická optimalizace energetiky jejího provozu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů