Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační software trakčního systému s využitím alternativního zdroje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39915609" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39915609 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační software trakčního systému s využitím alternativního zdroje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jeho přínosem je možnost simulace jízdy reálného vozidla s alternativním zdrojem energie – fotovoltaické panely. Vlastnosti a výkon fotovoltaického zdroje jsou definovány sadou parametrů SW – typ fotovoltaických panelů, region v rámci ČR, denní doba, roční doba, míra zastínění trati, plocha fotovoltaických panelů. Fotovoltaický zdroj, tvořený panely a měničem pro nastavení optimálního pracovního bodu, napájí přídavným výkonem stejnosměrnou silovou sběrnici vozidla. Výsledkem je možnost posouzení přínosu fotovoltaického zdroje, zejména z hlediska využití energie v obvodech pomocné spotřeby vozidla na konkrétní trati.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation software of traction system using alternative source

  • Popis výsledku anglicky

    Its benefit is the possibility of simulating the driving of a real vehicle with an alternative energy source - photovoltaic panels. The properties and power of the photovoltaic source are defined by a set of SW parameters - type of photovoltaic panels, region within the Czech Republic, time of day, season, shading rate, area of photovoltaic panels. The photovoltaic power supply, consisting of panels and an inverter for setting the optimum operating point, supplies additional power to the vehicle&apos;s DC bus. The result is the possibility of assessing the benefit of the photovoltaic source, especially in terms of energy use in the auxiliary power circuits of the vehicle on a particular line.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    TE01020038

  • Technické parametry

    • Jeho přínosem je možnost simulace jízdy reálného vozidla s alternativním zdrojem energie – fotovoltaické panely. Vlastnosti a výkon fotovoltaického zdroje jsou definovány sadou parametrů SW – typ fotovoltaických panelů, region v rámci ČR, denní doba, roční doba, míra zastínění trati, plocha fotovoltaických panelů. Fotovoltaický zdroj, tvořený panely a měničem pro nastavení optimálního pracovního bodu, napájí přídavným výkonem stejnosměrnou silovou sběrnici vozidla. Výsledkem je možnost posouzení přínosu fotovoltaického zdroje, zejména z hlediska využití energie v obvodech pomocné spotřeby vozidla na konkrétní trati.

  • Ekonomické parametry

    další výzkum

  • IČO vlastníka výsledku

  • Název vlastníka

    Univerzita Pardubice