Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ANALÝZA ŘÍZENÍ VÝKONŮ MĚNIČOVÝCH NAPÁJECÍCH STANIC V TRAKČNÍ SOUSTAVĚ 25 KV 50 HZ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F20%3A39916818" target="_blank" >RIV/00216275:25510/20:39916818 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://trilobit.fai.utb.cz/Data/Articles/PDF/2a20443f-0ee0-4497-affb-dd69bafac5ca.pdf" target="_blank" >http://trilobit.fai.utb.cz/Data/Articles/PDF/2a20443f-0ee0-4497-affb-dd69bafac5ca.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ANALÝZA ŘÍZENÍ VÝKONŮ MĚNIČOVÝCH NAPÁJECÍCH STANIC V TRAKČNÍ SOUSTAVĚ 25 KV 50 HZ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V železničních trakčních systémech 25 kV 50 Hz se v ČR připravuje aplikace napájecích stanic s řízenými vysokonapěťovými polovodičovými měniči. Významnými výhodami měničových napájecích stanic jsou možnost dvoustranného napájení trakčního vedení a řízené omezování výkonového zatížení napájecích stanic. V článku je prezentována simulační analýza trakčního dvoustranného napájení a hlavní vlastnosti systému při napájení vlakových souprav. Jsou analyzovány některé provozní situace z hlediska výkonového zatížení napájecích stanic a z hlediska ztrát při přenosu energie trakčním vedením.

  • Název v anglickém jazyce

    POWER CONTROL ANALYSE OF CONVERTER SUPPLY STATIONS IN TRACTION SYSTEM 25KV 50 HZ

  • Popis výsledku anglicky

    In railway traction systems 25 kV 50 Hz, applications of power supply stations with controlled high-voltage semiconductor converters are being prepared in the Czech Republic. Significant advantages of converter power supply stations are the possibility of double-side supply of traction line and controlled limitation of the power load of power supply stations. The article presents a simulation analysis of traction double-side power supply and the main properties of the system when trains are supplied. Some operating situations are analyzed in terms of power load of power stations and in terms of losses in power transmission in the traction line.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TK02010009" target="_blank" >TK02010009: Zvyšování efektivity železniční dopravy v rámci energetické optimalizace systému multimodální mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trilobit

  • ISSN

    1804-1795

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    1-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus