Simulační software pro časovou analýzu trakčního odběru kolejových vozidel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F21%3A39918298" target="_blank" >RIV/00216275:25510/21:39918298 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulační software pro časovou analýzu trakčního odběru kolejových vozidel
Popis výsledku v původním jazyce
Simulační SW je určen pro výpočty energetických a výkonových poměrů v trakční soustavě 25 kV 50 Hz. SW umožňuje výpočty v trakční síti s izolovanými úseky napájení a v trakční síti se spojitým napájením s napájecími stanicemi se statickými polovodičovými měniči. Umožňuje variabilní výpočty reálných provozních scénářů.
Název v anglickém jazyce
Simulation software for time analysis of traction consumption of rail vehicles
Popis výsledku anglicky
Simulation SW is designed for calculations of energy and power conditions in the traction system 25 kV 50 Hz. The SW enables calculations in a traction network with isolated power sections and in a traction network with continuous power supply with power stations with static semiconductor converters. It enables variable calculations of real operating scenarios.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TK02010009" target="_blank" >TK02010009: Zvyšování efektivity železniční dopravy v rámci energetické optimalizace systému multimodální mobility</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
TK020100009/V1
Technické parametry
SW implementovaný v prostředí Matlab, variabilní zadání sítě tratí, napájecích stanic a provozu vlaků, výpočty časových závislostí činných a jalových výkonů, energií, napětí, proudů
Ekonomické parametry
Zefektivnění a zpřesnění při předprojekčních pracích při elektrifikaci tratí soustavou 25 kV 50 Hz s měničovými napájecími stanicemi, tj. snížení nákladů při plánování staveb a analýzách navržených řešení
IČO vlastníka výsledku
—
Název vlastníka
Univerzita Pardubice