Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace vztahu dvojkolí–kolej ve výhybkových konstrukcích DPP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F23%3A39919478" target="_blank" >RIV/00216275:25510/23:39919478 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Optimalizace vztahu dvojkolí–kolej ve výhybkových konstrukcích DPP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Optimalizace vztahu dvojkolí a koleje je založena na analýze aktuálního stavu parametrů dvojkolí na základě hodnocení statisticky významného vzorku tramvají a stavu vybraných kolejových konstrukcí. V této výzkumné zprávě jsou formulovány teoretické principy geometrické vazby dvojkolí a koleje v podmínkách tramvajového provozu v Praze, které vedly k návrhu tabulek výrobních i provozních příčných rozměrů kolejových konstrukcí (Quermasstabelle). Ve zprávě jsou rovněž formulovány závěry a doporučení pro zlepšení interakce dvojkolí a koleje.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of  wheelset–track interaction in S&C in conditions of tram operation in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    Optimisation of the relationship between the wheelset and the track is based on the analysis of the current state of the geometrical parameters of the wheelsets based on the evaluation of a statistically significant sample of tram vehicles and the condition of selected track structures (switches and crossings). In this research report, the theoretical principles of the geometric interaction of wheelset and track in the conditions of tram traffic in Prague are formulated, which led to the design of tables of production and operational cross-sectional limit dimensions of S&amp;C structures (Quermasstabelle). The report also formulates conclusions and recommendations to improve the interaction between wheels and the track.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    93

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Pražská strojírna, a. s.

  • Verze