Reliability of existing railway bridges
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F99%3A00000044" target="_blank" >RIV/00216275:25510/99:00000044 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Zuverlassigkeitbeurteilung bestehenden Eisenbahnbrúcken
Popis výsledku v původním jazyce
Die Zuverlässigkeit bestehender Eisenbahnbrücken soll jetz bei der deterministische methode aus drückt im Beitrag werden die probabilistischen Grundlagen des neuen Zuverlässigkeitskonzeptes von bestehenden Eisenbahnbrücken vorgestellt, weiches die sosgen
Název v anglickém jazyce
Reliability of existing railway bridges
Popis výsledku anglicky
The reliability of existing railway bridges is based in the Time on the deterministics concept. The paper presents the probabilistic appoach based on the trafic-load carrying capacity (Trafic Load Rating Factor-TLRF) By means of the theory of reliabili
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Stahlbau
ISSN
0038 - 9145
e-ISSN
—
Svazek periodika
68
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—