Internal Communication and Its Importance for Company
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F11%3A39892440" target="_blank" >RIV/00216275:25520/11:39892440 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Internal Communication and Its Importance for Company
Popis výsledku v původním jazyce
This chapter brings an overview of internal communication and its meaning. It clarifies the internal communication within the context of personal, marketing and other areas of the company control process. It describes the synergy that can be created by proper utilization of managers' abilities and skills, and the use of information and communication technology tools. The chapter also includes selected results of the field research and the current status and trends of managers' views on the issue of internal communication. The research shows that internal communication is in many cases underestimated.
Název v anglickém jazyce
Internal Communication and Its Importance for Company
Popis výsledku anglicky
This chapter brings an overview of internal communication and its meaning. It clarifies the internal communication within the context of personal, marketing and other areas of the company control process. It describes the synergy that can be created by proper utilization of managers' abilities and skills, and the use of information and communication technology tools. The chapter also includes selected results of the field research and the current status and trends of managers' views on the issue of internal communication. The research shows that internal communication is in many cases underestimated.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
People and Sustainable Organization
ISBN
978-3-631-62113-4
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
125-146
Počet stran knihy
439
Název nakladatele
Peter Lang Publishing Group
Místo vydání
Frankfurt am Main
Kód UT WoS kapitoly
—