Model kanálu RLTV v mobilní komunikaci na železnici
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F12%3A39895844" target="_blank" >RIV/00216275:25530/12:39895844 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39869227" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39869227</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model kanálu RLTV v mobilní komunikaci na železnici
Popis výsledku v původním jazyce
Program kanal.m simuluje zkreslení signálu mobilních komunikací při šíření v prostředí železnice. Vysílač spoje je nepohyblivý a přijímač je umístěn na projíždějícím vlaku. Po souběžné koleji projíždí jiný vlak, od jehož vozů se signál spoje odráží. Rovnoběžně s kolejemi je umístěna odrážející bariéra a v okolí vysílače je několik dalších odrážejících překážek. Vzorky komplexní obálky vysílaného signálu jsou načteny ze souboru signal1.mat, výstupem programu je komplexní obálka přijímaného signálu, kteráje uložena v souboru signal2.mat
Název v anglickém jazyce
RLTV channel model in mobile communication on railways
Popis výsledku anglicky
The program kanal.m simulates mobile communication signal distorsion due to its propagation on railways. The communication transmitter is stationary and the receiver is situated on a passing by train. Another train is going along on a parallel track at the same time. Parallely to the tracs a barrier is mounted and several other point scatering objects are located in the vicinity of the transmitter. The communication signal is scattered by the vagoons of the parallely going train, by the barrier and by the neighbouring objects as well. The complex envelope of the transmitted signal samples are loaded from the signal1.mat file, the received signal complex envelope samples as the program output are saved in the data file signal2.mat.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI1%2F084" target="_blank" >FR-TI1/084: Zkvalitnění a zvýšení spolehlivosti dopravní infrastruktury využitím mikrovlnných technologii</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
MCR1
Technické parametry
Program je vypracován v prostředí MATLAB ver. 7.2.0.232. Vzorky komplexní obálky vysílaného signálu jsou načteny ze souboru signal1.mat jako sloupcový komplexní vektor s1. V tomto souboru jsou uložena také následující data: kmitočet nosné f0 a délka úseku signálu Tmax. Soubor signal.mat musí být uložen ve stejném adresáři jako hlavní skript. Výstupem programu je vektor s2, který obsahuje vzorky komplexní obálky přijímaného signálu a je uložen v souboru signal2.mat ve stejném adresáři jako hlavní skript.Kontakt: Pavel Bezoušek, FEI UPa, Pavel.Bezousek@upce.cz
Ekonomické parametry
nekomerční využití
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice