Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

OFDM channel modelling for railway corridors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F14%3A39898835" target="_blank" >RIV/00216275:25530/14:39898835 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    OFDM channel modelling for railway corridors

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the modeling of the mobile communication system for a railway corridor. In the case of severe multipath effects and of fast moving trains the standard methods, based on amplitude time equalization, show large errors. Thus, two methods of using the equalization in the time domain are proposed. For this purpose the signal propagation model describing the situation near the base station is designed. The described methods lead to a better reduction in the amplitude fluctuation of signal, propagating between the base station and the receiver situated on the high speed moving train.

  • Název v anglickém jazyce

    OFDM channel modelling for railway corridors

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the modeling of the mobile communication system for a railway corridor. In the case of severe multipath effects and of fast moving trains the standard methods, based on amplitude time equalization, show large errors. Thus, two methods of using the equalization in the time domain are proposed. For this purpose the signal propagation model describing the situation near the base station is designed. The described methods lead to a better reduction in the amplitude fluctuation of signal, propagating between the base station and the receiver situated on the high speed moving train.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI1%2F084" target="_blank" >FR-TI1/084: Zkvalitnění a zvýšení spolehlivosti dopravní infrastruktury využitím mikrovlnných technologii</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    56th International Symposium ELMAR-2014

  • ISBN

    978-953-184-199-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    55-58

  • Název nakladatele

    IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Zadar

  • Datum konání akce

    10. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku