Wrapper křeslo-unity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901225" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901225 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876699" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876699</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Wrapper křeslo-unity
Popis výsledku v původním jazyce
Wrapper je specifický typ softwaru který slouží jako nezávislý middleware. Tento wrapper přebírá hodnoty z haldy globálních proměnných simulace (konkrétně přebírá údaje o vektoru pohybu a náklonu vozidel) a převádí je na signály, které jsou dostupné na USB portu jako set binárních hodnot. Wrapper je implementován v programovacím jazyce C#, využívá driverů operačního systému a je třeba ho inicializovat. Převedené signály je dále možné zpracovávat v mikropočítačích a mikro kontrolérech, nebo přímo indikovat.
Název v anglickém jazyce
Wrapper chair-unity
Popis výsledku anglicky
The wrapper is specific software, which server as white-box middle ware. This wrapper scans global simulation variables from simulation heap (primarily movement vector and static position values). Signals are rendered into binary stream and send to USB. The software is implemented in C#. It uses operating system drivers for USB. The interpreted signals can be processed or indicated thanks to this software.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
SW4
Technické parametry
Wrapper je implementován v jazyce C# a slouží pro překlad signálů z (a do) herního engine využitého jako simulační engine a elektromechanických zařízení (v tomto případě křesel). Řešení je kompilováno jako samostatný asset, přestože nesplňuje všechny požadavky kladené na asset. Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.
Ekonomické parametry
nejsou stanoveny
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice