Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika dynamických vlastností železničního spodku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F01%3APU21861" target="_blank" >RIV/00216305:26110/01:PU21861 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamic Diagnostic of the Track Substructure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The question of the track geometry stability influence of track bed layers and by the ballast upon has not been answered yet. The article gives general information on the state of art and development in railway infrastructure diagnostic ? continuous track bed diagnostic with estimation of the lateral track resistance. Proposed method for the continuous track bed diagnostic uses dynamic track stabilizers or ballast compactors. The dynamic path measurement is also described as the method for the comparisoon of new track and switch point components. There are discussed main fundamentals of the method for dynamic measurements and their appropriate evaluation. These principles are demonstrated by dynamic measurements done before.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic Diagnostic of the Track Substructure

  • Popis výsledku anglicky

    The question of the track geometry stability influence of track bed layers and by the ballast upon has not been answered yet. The article gives general information on the state of art and development in railway infrastructure diagnostic ? continuous track bed diagnostic with estimation of the lateral track resistance. Proposed method for the continuous track bed diagnostic uses dynamic track stabilizers or ballast compactors. The dynamic path measurement is also described as the method for the comparisoon of new track and switch point components. There are discussed main fundamentals of the method for dynamic measurements and their appropriate evaluation. These principles are demonstrated by dynamic measurements done before.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Railway Engineering-2001

  • ISBN

    0-947644-45-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    55-62

  • Název nakladatele

    The University of Edinburgh

  • Místo vydání

    Edinburgh

  • Místo konání akce

    London

  • Datum konání akce

    30. 4. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku