Analýza postojů studentů Stavební fakulty VUT v Brně ke společenskovědním, teoretickým a odborným předmětům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F03%3APU39191" target="_blank" >RIV/00216305:26110/03:PU39191 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza postojů studentů Stavební fakulty VUT v Brně ke společenskovědním, teoretickým a odborným předmětům
Popis výsledku v původním jazyce
Studium na vysoké škole představuje důležitou roli v životě každého studenta. Poskytuje studentům radost z nových znalostí, ale také stres spojený s úkoly, organizací a požadavky, které vysoká škola klade. Představy studentů se dostávají do střetu s každodenní realitou akademického života. Malý sociologický průzkum provedený v lednu 2003 odhalil postoje studentů prvního ročníku Stavební fakulty VUT v Brně v globálním pojetí, zmapoval názory na obsah a rozsah požadavků a všiml si též celkového prostředífakulty. Výsledky výzkumu mohou být užitečné ke zkvalitnění univerzitního vzdělávání i pro celkové zlepšení a humanizaci studijního prostředí.
Název v anglickém jazyce
The Analysis of Attitudes of Students of the Faculty of Civil Engineering in Brno to Social Sciences, Theoretical and Technical Subjects
Popis výsledku anglicky
University studies play an important part in each studentś life. They give satisfaction from new knowledge but also stress connected with tasks, organisation of higher forms of studies and academic demands. The way imagine what university studies are like conflicts with the reality of academic life. A small sociological research done in January 2003 focused on the analysis of attitudes of the first year of the Faculty of Civil Engineering in Brno to university studies in general, the curriculum and thecharacteristics of the environment of the faculty. The results of this research will be used to improve university teaching and to greater humanisation of the university environment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP103%2F02%2FP131" target="_blank" >GP103/02/P131: Matematické modelování porušení hráze při extrémních hydrologických situacích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Humanizácia a životné prostredie
ISBN
80-227-1920-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
143-150
Název nakladatele
STU Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
11. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—