Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MODERNÍ MOŽNOSTI PARKOVÁNÍ VE MĚSTECH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F06%3APU63835" target="_blank" >RIV/00216305:26110/06:PU63835 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MODERNÍ MOŽNOSTI PARKOVÁNÍ VE MĚSTECH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V řadě měst České i Slovenské republiky v posledních letech vyrostlo velké množství parkovacích garáží. Ve většině případů se ale jedná o vjezdové parkovací domy, tj. domy, v kterých se veškeré pohyby vozidel dějí po vnitřních komunikacích přímo v parkovacím domě. Ve většině parkovacích domů vnitřní obslužné komunikace zabírají více jak polovinu celkové užitné plochy parkovacího domu. Nutno dodat, že toto tvrzení je relativní. Záleží zejména na půdorysných rozměrech budovy. Obecně platí, čím větší plocha jednoho parkovacího podlaží v parkovacím domě, tím menší procentuální využití užitné plochy pro vnitřní komunikace a tím větší procentuální využití užitné plochy parkovacího domu pro vlastní parkovací stání. Jedno z možných řešení vzniká v automatických parkovacích domech. Automatické parkovací systémy nejsou ničím novým. Tyto systémy se zejména ve státech západní Evropy používají

  • Název v anglickém jazyce

    MODERN DECISION OF PARKING IN THE CITIES

  • Popis výsledku anglicky

    In many cities of Czech and Slovak Republic grew out a lot of parking garage in last years. In most cases it is a entrance parking house. That are houses, in which all vehicles are moving at the internal communications in parking house. In most parking houses takes internal service communications more than half of total useful area. It is necessary to tell, that it is a relative. It depends on proportions of ground plan. The more area of one parking floor in parking house, the less percentage utilizen of useful area for internal communications and the more percentage utilizen of useful area for self parking. One of decision are automatic parking houses. Automatic parking houses are not a new. These systems are use mainly in states of Western Europe a few years ago. Automatic parking houses has a problems en arere, but thanks evolution of new technology are the most of these shortness was eliminate.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F54L%2F083%2F120" target="_blank" >1F54L/083/120: Výzkum pasivní bezpečnosti pozemních komunikací</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dopravná infraštruktúra v mestách

  • ISBN

    80-8070-621-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    215-220

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    road, construction, maintenance

  • Datum konání akce

    1. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku