Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ANALÝZA VELMI ŠTÍHLÉ KONSTRUKCE LÁVKY PRO PĚŠÍ A CYKLISTY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU86070" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU86070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ANALÝZA VELMI ŠTÍHLÉ KONSTRUKCE LÁVKY PRO PĚŠÍ A CYKLISTY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován modelování a výpočtu velmi štíhlé konstrukci lávky pro pěší a cyklisty. Lávka je navržena pomocí konstrukčního systému tzv. předpjatého pásu, který se skládá ze štíhlé mostovky tvořené betonovými segmenty, předpínacími lany a podporami přenášejícími svislé a vodorovné síly. Pomocí předpětí vneseného do konstrukce předpínacími lany je mostovka vytvarována do požadovaného velmi estetického tvaru. Známou nevýhodou těchto konstrukčních soustav je nutnost neposuvného zakotvení konců a přenesení velkých vodorovných sil do podloží. Tento dokument obsahuje návod pro přípravu článku na konferenci ANSYS 2009. Dokument bude vytištěn ve sborníku bez dalších úprav a korektur. Použitý jazyk anglický nebo český. V případě českého textu bude uvedena také anglická verze abstraktu a klíčových slov. Maximální počet stran je 8. Příspěvky delší než 8 stran nebudou zařazeny do tištěné verze sbo

  • Název v anglickém jazyce

    ANALÝZA VELMI ŠTÍHLÉ KONSTRUKCE LÁVKY PRO PĚŠÍ A CYKLISTY

  • Popis výsledku anglicky

    Příspěvek je věnován modelování a výpočtu velmi štíhlé konstrukci lávky pro pěší a cyklisty. Lávka je navržena pomocí konstrukčního systému tzv. předpjatého pásu, který se skládá ze štíhlé mostovky tvořené betonovými segmenty, předpínacími lany a podporami přenášejícími svislé a vodorovné síly. Pomocí předpětí vneseného do konstrukce předpínacími lany je mostovka vytvarována do požadovaného velmi estetického tvaru. Známou nevýhodou těchto konstrukčních soustav je nutnost neposuvného zakotvení konců a přenesení velkých vodorovných sil do podloží. Tento dokument obsahuje návod pro přípravu článku na konferenci ANSYS 2009. Dokument bude vytištěn ve sborníku bez dalších úprav a korektur. Použitý jazyk anglický nebo český. V případě českého textu bude uvedena také anglická verze abstraktu a klíčových slov. Maximální počet stran je 8. Příspěvky delší než 8 stran nebudou zařazeny do tištěné verze sbo

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centrum integrovaného navrhování progresivních stavebních konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konference ANSYS

  • ISBN

    978-80-254-5437-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Plzeň, Česká republika

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    23. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku