Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SIMULACE NÁRAZU OSOBNÍHO VOZIDLA DO MOBILNÍ PROTIHLUKOVÉ STĚNY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU86078" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU86078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SIMULACE NÁRAZU OSOBNÍHO VOZIDLA DO MOBILNÍ PROTIHLUKOVÉ STĚNY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci zvyšování bezpečnosti silniční dopravy se instalují na silničních komunikacích záchytné systémy, které pomáhají chránit účastníky silničního provozu před následky dopravních nehod. Záchytné systémy jsou instalovány na krajnici nebo ve středním dělícím pásu. Úkolem záchytných systémů je zadržet na komunikaci a přesměrovat neovládané vozidlo při zajištění přiměřené bezpečnosti cestujících a dalších uživatelů komunikace. Pro navrhování záchytných systému jsou v České republice k dispozici harmonizované evropské normy a technické předpisy vydané ministerstvem dopravy. Pro konkrétní typ komunikace a návrhovou rychlost vozidel je předepsána třída zadržení, pro kterou je záchytný systém navržen. Velmi často souběžně se záchytnými systémy jsou budoványprotihlukové stěny ochraňující okolí od hluku vznikajícího od dopravy. Spojením funkce zádržného systému a bariéry proti přímému šíření

  • Název v anglickém jazyce

    SIMULACE NÁRAZU OSOBNÍHO VOZIDLA DO MOBILNÍ PROTIHLUKOVÉ STĚNY

  • Popis výsledku anglicky

    V rámci zvyšování bezpečnosti silniční dopravy se instalují na silničních komunikacích záchytné systémy, které pomáhají chránit účastníky silničního provozu před následky dopravních nehod. Záchytné systémy jsou instalovány na krajnici nebo ve středním dělícím pásu. Úkolem záchytných systémů je zadržet na komunikaci a přesměrovat neovládané vozidlo při zajištění přiměřené bezpečnosti cestujících a dalších uživatelů komunikace. Pro navrhování záchytných systému jsou v České republice k dispozici harmonizované evropské normy a technické předpisy vydané ministerstvem dopravy. Pro konkrétní typ komunikace a návrhovou rychlost vozidel je předepsána třída zadržení, pro kterou je záchytný systém navržen. Velmi často souběžně se záchytnými systémy jsou budoványprotihlukové stěny ochraňující okolí od hluku vznikajícího od dopravy. Spojením funkce zádržného systému a bariéry proti přímému šíření

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výpočty konstrukcí metodou konečných prvků 2009

  • ISBN

    978-80-214-3996-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Brno, Česká republika

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku