Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical Model of Continuous Welded Rail Track with Y-Sleepers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F10%3APU86421" target="_blank" >RIV/00216305:26110/10:PU86421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical Model of Continuous Welded Rail Track with Y-Sleepers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Presently Y-steel sleepers are installed in railway test track sections in the Czech Republic. The Y-sleepers have wider possibilities in using in a continuous welded rail track according their producer. Their construction should increase lateral track resistance. A mathematical model of the continuous welded track with the Y-sleepers and with the concrete sleepers B 91S are described in this article. The beam model was built by a finite element method. Lateral track displacement was monitored in dependent on temperature load and curve radius. 60 E 1 and 49 E 1 rails were modelled.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical Model of Continuous Welded Rail Track with Y-Sleepers

  • Popis výsledku anglicky

    Presently Y-steel sleepers are installed in railway test track sections in the Czech Republic. The Y-sleepers have wider possibilities in using in a continuous welded rail track according their producer. Their construction should increase lateral track resistance. A mathematical model of the continuous welded track with the Y-sleepers and with the concrete sleepers B 91S are described in this article. The beam model was built by a finite element method. Lateral track displacement was monitored in dependent on temperature load and curve radius. 60 E 1 and 49 E 1 rails were modelled.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F82A%2F050%2F910" target="_blank" >1F82A/050/910: Výzkum lehké konstrukce železničního svršku a spodku pro regionální tratě.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    YOUNG SCIENTIST 2010 - 2nd PhD. Student Conference on Civil Engineering and Architecture under the auspices of dean prof. Ing. Ingrid Senitkova, PhD.

  • ISBN

    978-80-553-0391-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Košicích

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Tatranská Štrba

  • Datum konání akce

    13. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku