Simulation of the response of a mobile noise damping wall to the impact of the motor car
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F10%3APU90735" target="_blank" >RIV/00216305:26110/10:PU90735 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Simulation of the response of a mobile noise damping wall to the impact of the motor car
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the analysis of the impact of a light motorcar into a mobile noise damping wall. Non-linear spatial computation models of booth barrier structure and motorcar based on finite element method have been used. The paper describes the modeling approach, the analysis and the obtained essential results.
Název v anglickém jazyce
Simulation of the response of a mobile noise damping wall to the impact of the motor car
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the analysis of the impact of a light motorcar into a mobile noise damping wall. Non-linear spatial computation models of booth barrier structure and motorcar based on finite element method have been used. The paper describes the modeling approach, the analysis and the obtained essential results.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Civil engineering design and construction
ISBN
978-954-322-310-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Varna, Bulharsko
Místo konání akce
Varna
Datum konání akce
9. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—