Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Most přes údolí Hosťovského potoka na rychlostní komunikaci R1, úsek Selenec-Beladice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F12%3APU100138" target="_blank" >RIV/00216305:26110/12:PU100138 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Most přes údolí Hosťovského potoka na rychlostní komunikaci R1, úsek Selenec-Beladice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Most před údolí Hosťovského potoka je popsán z hledliska architektonického a konstrukčního řešení, postupu výstavby a monitorováním konstrukce. Most o celkové délce 975 m má 7 polí s rozpětím od 33 do 69 m. Mostovka šířky 25,66 m sestává z jednokomorového průřezu, rozšířeného konzolami s velkým vyložením, podporovanými prefabrikovanými vzpěrami. Nosná konstrukce s náběhy byla budována postupně. Nejprve byl betonován hlavní nosník pomocí horní výsuvné skruže, násleldně osazeny vzpěry a doplněna monilitická deska. Konstrukce byla monitorována během výstavby a provozu a most byl ověřen zatěžovací zkouškou.

  • Název v anglickém jazyce

    Bridge across the Hostovky Creek Valley on expressway R1, section Selenec-Beladice

  • Popis výsledku anglicky

    A bridge across the Hostovsky Creek Valley that was built at the R1 road with limited access section, Slovakia, is described in terms of the architectural and structural solution, process of construction and monitoring. The bridge of the total length of 975 m has 17 spans of lengths from 33 to 69 m. The deck of the width of 25.66 m consists of a single box girder with large overhangs that are supported by precast struts. The haunched deck was erected progressively. At first, the spine girder was cast in a formwork suspended on overhead launching scaffolding; then the struts were erected and the deck slab was cast. The bridge has been monitored in detail both during construction and service; its function was verified by loading tests.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FI-IM5%2F128" target="_blank" >FI-IM5/128: Progresivní konstrukce z vysokohodnotného betonu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    73

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    253-256

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus