Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Extradosed most před nádraží v Bohumíně

Popis výsledku

Extradosed most přes nádraží v Bohumíně je popsán s ohledem na architektonické a konstrukční řešení, statickou a dynamickou analýzu a technologii výstavby. Most celkové délky 140,3 m má tři pole s rozpětími 30+70+30 m, která jsou zavěšena na nízkých pylonech situovaných nad vnitřními podpěrami. Osa mostu je v půdorysném oblouku s poloměrem 256 m. Mostovku tvoří krajní komorové nosníky vzájemně spojené příčníky a spřaženou mostovkovou deskou. Ocelová konstrukce mostovky byla postupně smontována za opěroua následně vysunuta do projektované polohy.

Klíčová slova

extradosed bridgestructural solutioncomposite deck slabtechnology of constructionstatic and dynamic analysis

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Extradosed most před nádraží v Bohumíně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Extradosed most přes nádraží v Bohumíně je popsán s ohledem na architektonické a konstrukční řešení, statickou a dynamickou analýzu a technologii výstavby. Most celkové délky 140,3 m má tři pole s rozpětími 30+70+30 m, která jsou zavěšena na nízkých pylonech situovaných nad vnitřními podpěrami. Osa mostu je v půdorysném oblouku s poloměrem 256 m. Mostovku tvoří krajní komorové nosníky vzájemně spojené příčníky a spřaženou mostovkovou deskou. Ocelová konstrukce mostovky byla postupně smontována za opěroua následně vysunuta do projektované polohy.

  • Název v anglickém jazyce

    Extradosed bridge across the railway station at Bohumin

  • Popis výsledku anglicky

    An extradosed bridge across the railway station is described in terms of the architectural and structural solution, static and dynamic analysis and technology of construction. The bridge of the total length of 140,3 m has three spans of length of 30+70+30 m that are suspended on low pylons situated above intermediate supports. The bridge axis is in a plan curvature with a radius of 256 m. The deck is formed by two edge box girders that are mutually connected by floor beams and a composite deck slab. Thedeck steel structure was incrementally assembled beyond an abutment and consequently launched into the design position.

Klasifikace

  • Druh

    Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Beton TKS

  • ISSN

    1213-3116

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4/2012

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    36-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Základní informace

Druh výsledku

Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

Jx

CEP

JM - Inženýrské stavitelství

Rok uplatnění

2012