Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika měření dynamických účinků v srdcovkové části výhybek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F12%3APU101228" target="_blank" >RIV/00216305:26110/12:PU101228 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika měření dynamických účinků v srdcovkové části výhybek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o měření a analýze dynamických jevů v srdcovkové části výhybek. Jde o velmi aktuální problematiku, protože výhybky patří ke klíčovým komponentům železní tratě. Nejvíce namáhaným místem výhybkové konstrukce je srdcovková část výhybky,kde dochází k přechodu kola z křídlové kolejnice na srdcovkový klín, případně naopak. Součástí příspěvku je rozbor problému a návrh vhodné metodiky včetně její praktické aplikace. Závěr obsahuje zhodnocení a doporučení pro praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for measurement of dynamic effects in crossinng panel of the turnout

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with measurement and analysis of dynamic effects in crossing panels of the turnout. Its very actual problem while turnout belongs to the kye track components. The most loaded part of the turnout is the crossing panel where the wheel passes from the wing rail on the crossing nose and viceversa. The article also analyses the problem and proposes a mathodology including its practical application. At the end the article presents evaluation and practical recommendation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01031297" target="_blank" >TA01031297: Zvýšení kvality jízdní dráhy ve výhybkách pomocí zpružnění</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    17-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus