Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamické řízení hromadné dopravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F13%3APU102544" target="_blank" >RIV/00216305:26110/13:PU102544 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamické řízení hromadné dopravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Městská i regionální doprava je v evropském prostředí ztrátová, což je způsobeno také nízkou průměrnou obsazeností vozidel. Kromě ekonomického hlediska se zde ale vynořuje i ekologické hledisko ? poloprázdné vozidlo je plýtváním energií. Článek se zabývápřipravovaným matematickým přepravním a dopravním modelem, jehož cílem bude umožnit návrh a testování dynamického (real-time) řízení veřejné dopravy. Důležitou funkcí modelu a zároveň předpoklade m fungování dynamického řízení dopravy je návrh umístěníobratišť, výhyben a podobných prvků v dopravní síti.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic Control of Public Transport

  • Popis výsledku anglicky

    One of the predominant reasons of loss of public transport is the low average occupancy vehicles which also reduces environmental benefits of public transportation. For testing concepts with regard to transport availability is possible to use mathematical models that are able evaluates the impact of dynamic traffic management based on current traffic demand. Optimization of model results is complicated by the contradiction between the desire to provide the best connection for most vs. effort to at leastsome connection to all.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Juniorstav 2013

  • ISBN

    978-80-214-4669-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    228

  • Strana od-do

    228-228

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku