Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Numerická simulace rozložení střední radiační teploty v hale provozního ošetření vozů metra, vytápěné sálavými panely

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F13%3APU105908" target="_blank" >RIV/00216305:26110/13:PU105908 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Numerická simulace rozložení střední radiační teploty v hale provozního ošetření vozů metra, vytápěné sálavými panely

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vnitřním prostředím v hale provozního ošetření vozů metra, která je vytápěna sálavými panely. V této sálavě vytápěné hale bylo v typickém 2D řezu numericky simulováno rozložení střední radiační teploty. K získání povrchových teplot byl použit radiační model surface to surface (S2S). Výsledky numerické simulace ukazují rozdílné rozložení střední radiační teploty v hale prázdné a v hale plné během provozního ošetření vozů metra. Tyto rozdíly střední radiační teploty podle výsledků z numerické simulace dosahují v pobytové zóně osob až 5 K.

  • Název v anglickém jazyce

    Numerical Simulation of Central Radiant Temperature Distribution in Hall for Metro Wagons Service Maintenance Heated with Radiant Heating Panels

  • Popis výsledku anglicky

    Authors deal with the inside environment in the hall for the service maintenance of metro wagons that is heated with radiant heating panels, in their article. The distribution of the central radiant temperature in this hall heated with radiation was simulated numerically in the typical 2D section. The radiation model surface to surface (S2S) was used for obtaining surface temperatures. Results of the central radiant temperature in the empty hall and the hall full during the process of the metro wagons service maintenance indicate the different distribution. Such differences of the central radiant temperature in the occupational zone achieve up to 5 K.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0039" target="_blank" >EE2.3.30.0039: Excelentní mladí vědci na VUT v Brně</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vytápění, větrání, instalace

  • ISSN

    1210-1389

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    230-232

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus