Měření kmitů věže TAR LKTB na letišti Brno Tuřany
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F13%3APU109896" target="_blank" >RIV/00216305:26110/13:PU109896 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měření kmitů věže TAR LKTB na letišti Brno Tuřany
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem bylo naměřit dominantní vlastní frekvence kmitání radarové věže na letišti Brno-Tuřany, vytvořit numerický model a porovnat její naměřené a návrhové parametry. Nosná konstrukce věže je příhradová se čtvercovým půdorysem, tvořená třemi moduly postavenými na sebe vzájemně propojenými šroubovými spoji. Spodní modul je připevněn šrouby do základové desky. Věž tak prakticky tvoří příhradový sloup vetknutý do podloží. Výška nosné konstrukce je uvažována 12.184 metru. Věž je vybavena schodištěm, kabelovým vedením, plošinou, uzavřenou buňkou s obslužným zařízením a radarovou anténou. Samotná radarová anténa je situována na nosné konstrukci a sahá do výše přibližně 16 metrů. Uvedené rozměry a další vlastnosti věže byly získány z podkladů [1] dodaných objednatelem.
Název v anglickém jazyce
Měření kmitů věže TAR LKTB na letišti Brno Tuřany
Popis výsledku anglicky
Cílem bylo naměřit dominantní vlastní frekvence kmitání radarové věže na letišti Brno-Tuřany, vytvořit numerický model a porovnat její naměřené a návrhové parametry. Nosná konstrukce věže je příhradová se čtvercovým půdorysem, tvořená třemi moduly postavenými na sebe vzájemně propojenými šroubovými spoji. Spodní modul je připevněn šrouby do základové desky. Věž tak prakticky tvoří příhradový sloup vetknutý do podloží. Výška nosné konstrukce je uvažována 12.184 metru. Věž je vybavena schodištěm, kabelovým vedením, plošinou, uzavřenou buňkou s obslužným zařízením a radarovou anténou. Samotná radarová anténa je situována na nosné konstrukci a sahá do výše přibližně 16 metrů. Uvedené rozměry a další vlastnosti věže byly získány z podkladů [1] dodaných objednatelem.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
10
Místo vydání
Brno, Česká republika
Název nakladatele resp. objednatele
Neuveden
Verze
—