Technologie budování a údržby Železničního bodového pole (ŽBP) technologiemi Globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v reálném čase s metrologickou návazností na geodetické referenční systémy ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APR28516" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PR28516 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technologie budování a údržby Železničního bodového pole (ŽBP) technologiemi Globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v reálném čase s metrologickou návazností na geodetické referenční systémy ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Technologie je určena pro budování a údržbu primárního železničního bodového pole (ŽBP), resp. primárních vytyčovacích sítí (PVS) železničních staveb, technologiemi Globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v reálném čase s metrologickou návazností na geodetické základy ČR. Technologií lze řešit obnovu ekvivalentu měřické sítě při často mnohaletém odstupu přípravné, projektové a realizační fáze stavby, včetně řešení problému stárnutí, popř. zničení měřické sítě nebo její části, vybudování, údržbu nebo obnovu primární vytyčovací sítě v průběhu výstavby.Převod z ETRS do S-JTSK a naopak je zajištěn prostřednictvím jednotného globálního transformačního klíče (GTK) definovaného VÚGTK, v.v.i.
Název v anglickém jazyce
Technology for construction and maintenance of the control point field (ZBP) via technology Global Navigation Satellite Systems (GNSS) in real time with a metrological traceability to the geodetic reference systems Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The technology is intended for the construction and maintenance of railway primary point field (ZBP), respectively. primary control networks (PVS) railway construction, technology Global Navigation Satellite Systems (GNSS) in real time with a metrological traceability to the geodetic bases Republic. Technology can be solved by restoring equivalent surveying network when often many years apart preparation, design and implementation phases of construction, including addressing the problem of aging, respectively. destruction surveying network or part of the construction, maintenance or rehabilitation of primary control networks during the construction. Transformation from ETRS to S-JTSK and vice versa is ensured through a single global transformation key(GTK) defined VUGTK.
Klasifikace
Druh
Z<sub>tech</sub> - Ověřená technologie
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
TZBP15
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1, Nové Město IČ: 70994234 Č. smlouvy: HS124570210501 Datum uzavření smlouvy: 7.10.2014
Ekonomické parametry
zvýšení efektivnosti zajištění geometrických parametrů staveb
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
00216305
Název vlastníka
Ústav geodézie
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—