Numerical Analysis of Dynamical Response in Railway Switches and Crossings
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU117968" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU117968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Numerical Analysis of Dynamical Response in Railway Switches and Crossings
Popis výsledku v původním jazyce
The extreme stresses in all components of permanent way occur in switches and crossings during a passage of railway vehicles. The additional dynamic loading originates from changes in the track stiffness along the railway turnout or alternatively impactforces cause at points of geometry imperfections.
Název v anglickém jazyce
Numerical Analysis of Dynamical Response in Railway Switches and Crossings
Popis výsledku anglicky
The extreme stresses in all components of permanent way occur in switches and crossings during a passage of railway vehicles. The additional dynamic loading originates from changes in the track stiffness along the railway turnout or alternatively impactforces cause at points of geometry imperfections.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů