Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lomově-mechanické parametry betonu po vystavení vysokým teplotám: pilotní studie.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F16%3APU121285" target="_blank" >RIV/00216305:26110/16:PU121285 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lomově-mechanické parametry betonu po vystavení vysokým teplotám: pilotní studie.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek uvádí výsledky pilotní studie vyhodnocení lomově-mechanických parametrů betonu po vystavení vysokým teplotám. Betonové trámce nominálních rozměrů 100 × 100 × 400 mm byly v laboratorní keramické peci zatíženy teplotou s maximem 200, 400, 600, 800, 1000 a 1200°C. Posléze byla zkušební tělesa opatřena centrálním zářezem a podrobena lomovým testům tříbodovým ohybem, při kterých se zaznamenávala závislost síla vs. posun (průhyb uprostřed rozpětí). Tyto diagramy byly vyhodnoceny pomocí modelu efektivní trhliny a metody lomové práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Mechanical fracture parameters of concrete after exposure to high temperatures: pilot study

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the pilot study results of evaluation of mechanical fracture parameters of concrete after exposure to high temperatures. The concrete beams of nominal dimensions 100 × 100 × 400 mm were loaded by temperature with a maximum of 200, 400, 600, 800, 1000 and 1200 ° C in laboratory ceramic furnace . Then the specimens were provided by a central notch and subjected to three-point bending fracture tests, during that the load vs. deflection (the deflection in the middle of the span) diagrams were recorded. These diagrams were evaluated by using a effective crack model and fracture work of fracture method.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů