Nová generace výhybek a výhybkových konstrukcí – evropský projekt S-CODE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F19%3APU132403" target="_blank" >RIV/00216305:26110/19:PU132403 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.konferencedopravniinfrastruktura.cz/2019/delegati/ke-stazeni.php" target="_blank" >https://www.konferencedopravniinfrastruktura.cz/2019/delegati/ke-stazeni.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nová generace výhybek a výhybkových konstrukcí – evropský projekt S-CODE
Popis výsledku v původním jazyce
V článku je prezentováno řešení projektu „Switches and Crossings Optimal Design and Evaluation“ (Optimální návrh a hodnocení výhybek a výhybkových konstrukcí, S-CODE), s finanční podporou společného podniku Shift2Rail. Cílem výzkumu jsou radikálně nové způsoby, jakým vlaky přecházejí z koleje na kolej, a jeho cílem je přispět k vývoji výhybky a výhybkových konstrukcí nové generace. Řešení projektu S-CODE je zaměřeno na technologické vize, použitelné v budoucí konstrukci výhybek a výhybkových konstrukcí, a to jednak s ohledem na celkovou architekturu konstrukce výhybek, tak na zařízení v oblasti diagnostiky, ovládání a zabezpečení, samotné konstrukce kolejové jízdní dráhy i souvisejících technologických postupů. Výsledky řešení projektu významně přispějí k naplňování MAAP (Víceletého plánu činnosti) společného podniku Shift2Rail.
Název v anglickém jazyce
Next Generation fo Switch and Crossing Structures – European Project S-CODE
Popis výsledku anglicky
The article presents the implementation of the project "Switches and Crossings Optimal Design and Evaluation" (S-CODE), with the financial support of the joint venture Shift2Rail. The aim of the research is radically new ways in which trains are moving from track to track and aims to contribute to the development of a next-generation switch and crossover. The solution of the S-CODE project is focused on technological visions, usable in the future construction of switches and crossings, both concerning the overall architecture of the turnout construction and the equipment in the area of diagnostics, control and safety, the railway track structure itself and related technological practices. The results of the project will significantly contribute to the fulfilment of the MAAP (Multi-Annual Plan of Action) of the Shift2Rail Joint Undertaking.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů