Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Train Type Identification at S&C

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F20%3APU138550" target="_blank" >RIV/00216305:26110/20:PU138550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.hindawi.com/journals/jat/2020/8849734/" target="_blank" >https://www.hindawi.com/journals/jat/2020/8849734/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1155/2020/8849734" target="_blank" >10.1155/2020/8849734</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Train Type Identification at S&C

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presented paper concerns the development of condition monitoring system for railroad switches and crossings that utilizes vibration data. Successful utilization of such system requires a robust and efficient train type identification. Given the complex and unique dynamical response of any vehicle track interaction, the machine learning was chosen as a suitable tool. For design and validation of the system, real on-site acceleration data were used. The resulting theoretical and practical challenges are discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Train Type Identification at S&C

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper concerns the development of condition monitoring system for railroad switches and crossings that utilizes vibration data. Successful utilization of such system requires a robust and efficient train type identification. Given the complex and unique dynamical response of any vehicle track interaction, the machine learning was chosen as a suitable tool. For design and validation of the system, real on-site acceleration data were used. The resulting theoretical and practical challenges are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK01000091" target="_blank" >CK01000091: Výhybka 4.0</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    JOURNAL OF ADVANCED TRANSPORTATION

  • ISSN

    0197-6729

  • e-ISSN

    2042-3195

  • Svazek periodika

    2020

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Kód UT WoS článku

    000598343000003

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85097585749