Projekt ATCZ190 Safebridge: Využití pravděpodobnostních metod při analýze mostních konstrukcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F20%3APU139279" target="_blank" >RIV/00216305:26110/20:PU139279 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt ATCZ190 Safebridge: Využití pravděpodobnostních metod při analýze mostních konstrukcí
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci evropského projektu ATCZ190 Safebridge je vybráno několik existujících mostů, které budou studovány a modelovány na základě nelineární metody konečných prvků na deterministické a stochastické úrovni. V rámci pokročilého výpočetního modelování vybraných mostů včetně deterministických výpočtových modelů, stochastických modelů a degradačního modelování je diskutováno srovnání návrhových hodnot pro mezní stav únosnosti nosníku KA-61, získaných různými přístupy bezpečnostních formátů a pokročilými metodami spolehlivosti.
Název v anglickém jazyce
ATCZ190 Safebridge Project: Utilization of Probabilistic Methods for Bridge Analysis
Popis výsledku anglicky
In the framework of the European Project ATCZ190 Safebridge, numbers of existing bridges are selected to be studied and modeled with nonlinear finite element method on deterministic and stochastic levels. Within the advanced computational modeling of selected bridges including deterministic computational models, stochastic models and degradation modeling a comparison of ultimate limit state design values of KA-61 girder resistance determined by different safety formats approaches and advanced reliability methods is discussed.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů