Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza rizik železniční stanice Praha hlavní nádraží jako měkkého cíle pro různé scénáře napadení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F21%3APU140952" target="_blank" >RIV/00216305:26110/21:PU140952 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28140/21:63541058

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza rizik železniční stanice Praha hlavní nádraží jako měkkého cíle pro různé scénáře napadení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje posouzení rizik budovy železničního nádraží jako měkkého cíle. Pro demonstraci postupu je zvolena budova podzemní odbavovací haly se třemi podzemními podlažími a veřejnou část Fantovy budovy hlavního vlakového nádraží v Praze v návaznosti na následný proces modelování evakuace. Studie vychází z aktuálních přístupů k analýze rizik, prakticky využívaných v předmětné problematice, pracuje nicméně s fiktivními vstupními daty.

  • Název v anglickém jazyce

    Risk analysis of the Prague main railway station as a soft target for various attack scenarios

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the risk assessment of the railway station building as a soft target. To demonstrate the process, the building of the underground check-in hall with three underground floors and the public part of the Fanta building of the main train station in Prague are chosen in connection with the subsequent process of evacuation modeling. The study is based on current approaches to risk analysis, practically used in the subject matter, but nevertheless works with fictitious input data.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů