Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Longh-Pitch Corrugation Development in Small Radii Curves

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F22%3APU146523" target="_blank" >RIV/00216305:26110/22:PU146523 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/article/view/8150" target="_blank" >https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/article/view/8150</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14311/APP.2022.35.0049" target="_blank" >10.14311/APP.2022.35.0049</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Longh-Pitch Corrugation Development in Small Radii Curves

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the phenomenon of long-pitch corrugation in curves of the small radii and also the effects that accelerate or slow down its development. The paper presents data from sections of railway track measured for new rails, rails before and after grinding or replacement. The effect of train speeds running through the curves and the associated cant deficiency or excess were studied. The tendencies of long-pitch corrugation development are described, which can be used to estimate when maintenance action or rail replacement will be necessary.

  • Název v anglickém jazyce

    The Longh-Pitch Corrugation Development in Small Radii Curves

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the phenomenon of long-pitch corrugation in curves of the small radii and also the effects that accelerate or slow down its development. The paper presents data from sections of railway track measured for new rails, rails before and after grinding or replacement. The effect of train speeds running through the curves and the associated cant deficiency or excess were studied. The tendencies of long-pitch corrugation development are described, which can be used to estimate when maintenance action or rail replacement will be necessary.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern railway for 21st Century

  • ISBN

    978-80-01-06996-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    49-53

  • Název nakladatele

    Czech Technical University in Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 5. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku