Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Statické a dynamické zatěžovací zkoušky lávek s betonovou mostovkou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F23%3APU148015" target="_blank" >RIV/00216305:26110/23:PU148015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sympozium-mosty.cz/sbornik/" target="_blank" >https://www.sympozium-mosty.cz/sbornik/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Statické a dynamické zatěžovací zkoušky lávek s betonovou mostovkou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje zkušenosti z provedených statických a dynamických zkoušek dvojice nově postavených lávek pro pěší. Stručný popis a výsledky zkoušek jsou doplněny o pasáže týkající se neobvyklého konstrukčního provedení obou mostů, které zajisté ovlivňuje jejich numerickou analýzu. Dynamické sledování shody modálních parametrů bylo provedeno pomocí provozní modální analýzy (OMA). Součástí vyhodnocení dynamických zkoušek je i odezva na účinky chodců a stanovení logaritmického dekrementu útlumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Static and dynamic load tests of footbridges with concrete bridge deck

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the experience from static and dynamic tests of a pair of newly built footbridges. A brief description and test results are supplemented by passages concerning the unusual structural design of both bridges, which certainly affects their numerical analysis. Dynamic monitoring of the modal compliance has been performed by means of an operational modal analysis (OMA). The evaluation of the dynamic tests includes the response to pedestrian effects and the determination of the logarithmic decrement of the attenuation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů