Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přesné určování polohy bodů železničního bodového pole technologií GNSS v provozních podmínkách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F24%3APU150887" target="_blank" >RIV/00216305:26110/24:PU150887 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://hdl.handle.net/11012/245231" target="_blank" >https://hdl.handle.net/11012/245231</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přesné určování polohy bodů železničního bodového pole technologií GNSS v provozních podmínkách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá analýzou přesnosti postupu měření GNSS v reálném čase používaného v provozních podmínkách železnice. Dosažená přesnost v provozních podmínkách je porovnávána s přesnostmi získanými na kalibrační základně při použití stejného postupu měření. Dále je řešen soulad přesností primárního systému (družicově určovaného) a sekundárního systému (terestricky měřeného metodou polygonového pořadu). Součástí analýzy je problematika zbytkových nehomogenit jednotného transformačního klíče při převodu do S-JTSK.

  • Název v anglickém jazyce

    Precise positionning of railway primary system using GNSS technology in operating conditions

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the analysis of the accuracy of the real-time GNSS measurement procedure used in railway operating conditions. The accuracy achieved in operating conditions is compared with the accuracy obtained on a calibration base using the same measurement procedure. The consistency between the accuracies of the primary system (satellite-determined) and the secondary system (terrestrially measured by the traverse method) is also discussed. The analysis includes the problem of residual inhomogeneities of the uniform transformation key when transformed to S-JTSK.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů