Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Statický výpočet nohy hlavního a příďového podvozku letounu VUT100

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F03%3APU42038" target="_blank" >RIV/00216305:26210/03:PU42038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Static analysis of VUT100 Aircraft Main and Nose-wheel Landing Gear

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper provides description of FEM stress analysis of landing gears for new aircraft VUT100. In all loading cases, there is considered material and geometric non-linearity, contacts and friction between some parts of landing gear. The certification processes require the structural testing of all parts. It means that each modification should be verified by a test. The FAR 23 and JAR 23 regulations provide the possibility to certify the aircraft components, landing gear inclusive, without verificationnby structural test under condition that the employed analysis was proved reliable in the past for very similar component.

  • Název v anglickém jazyce

    Static analysis of VUT100 Aircraft Main and Nose-wheel Landing Gear

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides description of FEM stress analysis of landing gears for new aircraft VUT100. In all loading cases, there is considered material and geometric non-linearity, contacts and friction between some parts of landing gear. The certification processes require the structural testing of all parts. It means that each modification should be verified by a test. The FAR 23 and JAR 23 regulations provide the possibility to certify the aircraft components, landing gear inclusive, without verificationnby structural test under condition that the employed analysis was proved reliable in the past for very similar component.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B051" target="_blank" >LN00B051: Centrum leteckého a kosmického výzkumu (CLKV)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2003

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    9-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus