Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odezva pohonové soustavy na harmonické buzení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F04%3APU49970" target="_blank" >RIV/00216305:26210/04:PU49970 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odezva pohonové soustavy na harmonické buzení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek se zabývá problematikou chování pohonových soustav při jejich odezvě na harmonický budící signál o konstantní amplitudě a amplitudě úměrné kvadrátu budící úhlové frekvence spolu s konstrukcí diagramu stability a analýzy topologických vlastností trajektorií ustálené odezvy pohonové soustavy.

  • Název v anglickém jazyce

    Response of a Drive System on Harmonic Excitation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with problems of drive systems behaviour during their response on harmonic excitation with constant amplitude and amplitude proportional to the square of excitation angular frequency together with stability diagram construction and analysis of topological properties of drive systems steady state response trajectories. Based on previously mentioned detailed analysis of the drive system behaviour during its response on harmonic excitation signal certain observation can be summarized into two conclusions: a)Steady state response of the drive system, defined by amplitude and phase shift of steady state forced oscillations is always uniquely defined, that means there is no multiple solution, so typical for nonlinear systems. Furthermore it is shown that uniqueness of the drive systems steady response is its generic property. b)The disturbance components trajectory of the drive system steady response in angular velocity-torque coordinates is from topological point of view exp

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inženýrská mechanika - Engineering Mechanics

  • ISSN

    1210-2717

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    21-42

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus