Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učící se řídící člen aktivního magnetického ložiska založený na metodě CARLA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F05%3APU55349" target="_blank" >RIV/00216305:26210/05:PU55349 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self-learning Controller of Active Magnetic Bearing Based on CARLA method

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The active magnetic bearing control through analytically designed linear PD regulator, with parallel nonlinear compensation represented by automatic approximator is described in this contribution. Coefficient (parameter) values come from actions of Continuous Action Reinforcement Learning Automata (CARLAs). Influence of CARLAs parameters to learning is discused. Parameters influence is proved by simulation study. It is shown that improvement of learning can be reached by selecting apropriate parametersof learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-learning Controller of Active Magnetic Bearing Based on CARLA method

  • Popis výsledku anglicky

    The active magnetic bearing control through analytically designed linear PD regulator, with parallel nonlinear compensation represented by automatic approximator is described in this contribution. Coefficient (parameter) values come from actions of Continuous Action Reinforcement Learning Automata (CARLAs). Influence of CARLAs parameters to learning is discused. Parameters influence is proved by simulation study. It is shown that improvement of learning can be reached by selecting apropriate parametersof learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings

  • ISBN

    83-905409-3-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    17-22

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Warszawa

  • Místo konání akce

    Serock

  • Datum konání akce

    16. 6. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku