Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití průzkumu chování zákazníků při plánování záruk za jakost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU62448" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU62448 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Utilization of the Research of the Customer's Behaviour in Warranty Planning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with current problems of two-dimensional warranty. Primarily is focused to problems of estimation of an instant of warranty period expiration. During a warranty period, usage of every product is different, so it is evident that it is difficult to determine in advance at which instant a warranty period expires. The article outlines a solution of this issue. The results of the customer's behaviour research in terms of mileage per one year are presented. The example of use of achieved information to plan warranties is shown in the article.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of the Research of the Customer's Behaviour in Warranty Planning

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with current problems of two-dimensional warranty. Primarily is focused to problems of estimation of an instant of warranty period expiration. During a warranty period, usage of every product is different, so it is evident that it is difficult to determine in advance at which instant a warranty period expires. The article outlines a solution of this issue. The results of the customer's behaviour research in terms of mileage per one year are presented. The example of use of achieved information to plan warranties is shown in the article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M06047" target="_blank" >1M06047: Centrum pro jakost a spolehlivost výroby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TRANSPORT MEANS 2006

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    60-62

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus