Dynamická tuhost bantamové pneumatiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU63037" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU63037 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dynamická tuhost bantamové pneumatiky
Popis výsledku v původním jazyce
By mathematical modeling of car chassis is important knowing most exact characteristic and value of single components (unsprung mass, spring stiffness, tyre and damper characteristic etc.). This article is describing form of tyre by vertical loading. Thecharacteristic is obtaining by dynamic load, which is more accurately then static load.
Název v anglickém jazyce
Dynamic stiffnes of bantam tyre
Popis výsledku anglicky
By mathematical modeling of car chassis is important knowing most exact characteristic and value of single components (unsprung mass, spring stiffness, tyre and damper characteristic etc.). This article is describing form of tyre by vertical loading. Thecharacteristic is obtaining by dynamic load, which is more accurately then static load.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
sborník prací 47. konference KCMS
ISBN
80-213-1523-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
249-252
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 9. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—