Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Průzkum zákaznických preferencí předcházející vývoji zemědělských přípojných vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F10%3APU86424" target="_blank" >RIV/00216305:26210/10:PU86424 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/47915315:_____/10:#0000005

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Průzkum zákaznických preferencí předcházející vývoji zemědělských přípojných vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje provedený průzkum mezi stávajícími uživateli zemědělských přepravních vozidel. Na základě tohoto průzkumu byly vyvíjeny nové více využitelné vozy. Z výsledků byly pomocí statistických metod testů různých hypotéz formulovány podoby ideálních vozů pro různě velké agropodniky. To vyžadovalo zpracování rozsáhlého souboru dat. Respondentů bylo celkem 46 s obdělávanými 84 412 ha půdy, což představuje přibližně 2 % z 4 264 tis. ha orné půdy v ČR odhadovaných Ministerstvem Zemědělství. Tento průzkum byl veden telefonickou formou a zaměřil se pouze na Českou republiku. V příspěvku je popsán samotný průzkum, jeho vybrané výsledky a také zkušenosti získané tímto druhem průzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    The marketing research of customers preferencis in agrucultural trailers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is about accomplished marketing research into agricultural transport vehicles. The new types of these vehicles are developed with regard to this research. Results were processed by some statistical methods and tests of hypothesis. It shows ideal vehicles for agricultural companies with various areas under cultivation. The research contents information from 46 users of similar agricultural transport machines. These 46 users have 84 412 ha of area under cultivation, it is approximately 2 % of all area under cultivation in the Czech republic. This marketing research was made by phone and respondents were only from the Czech republic. The research, its results and experience from this type of research are described in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FI-IM4%2F091" target="_blank" >FI-IM4/091: Nová generace traktorových nosičů nástaveb s výměnnými nástavbami.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    6. ročník Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    15. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku