Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Response Surface Method Application to Transonic Business-jet Wing Optimization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F10%3APU86868" target="_blank" >RIV/00216305:26210/10:PU86868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Response Surface Method Application to Transonic Business-jet Wing Optimization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article gives overview of complex aerodynamic optimization approach applied to business-jet aircraft wing design. In the frame of 6th EU FP integrated project CESAR [1] generic business-jet configuration was designed and diverse optimization techniques were applied to airfoil and wing design by members of project consortium. The authors explored particularly response surface method (RSM) potential for global wing aerodynamic optimization. The capability of method to support designer's decisions wasassessed and attempt to incorporate basic structural criteria in aerodynamic optimization was made.

  • Název v anglickém jazyce

    Response Surface Method Application to Transonic Business-jet Wing Optimization

  • Popis výsledku anglicky

    The article gives overview of complex aerodynamic optimization approach applied to business-jet aircraft wing design. In the frame of 6th EU FP integrated project CESAR [1] generic business-jet configuration was designed and diverse optimization techniques were applied to airfoil and wing design by members of project consortium. The authors explored particularly response surface method (RSM) potential for global wing aerodynamic optimization. The capability of method to support designer's decisions wasassessed and attempt to incorporate basic structural criteria in aerodynamic optimization was made.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0501" target="_blank" >1M0501: Centrum leteckého a kosmického výzkumu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2010

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus