Výsledky a závěry výzkumu tribologických aspektů kontaktu kola a kolejnice při pískování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F12%3APU113304" target="_blank" >RIV/00216305:26210/12:PU113304 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výsledky a závěry výzkumu tribologických aspektů kontaktu kola a kolejnice při pískování
Popis výsledku v původním jazyce
Tento dokument obsahuje souhrn výsledků a závěrů ze studia tribologických aspektů kontaktu kola a kolejnice při pískování. Tyto výsledky tvoří základ algoritmů pro řízení systému pro pískování.
Název v anglickém jazyce
The results and summary of wheel-rail tribology when sanding is used
Popis výsledku anglicky
This technical report includes the results and summary of wheel-rail tribology when sanding is used to increase an adhesion in the contact. The results provides the basis of algorithms for sanding control system.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA02030850" target="_blank" >TA02030850: Výzkum a vývoj progresivního pískovacího systému kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů