Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The influence of air duct geometry on air jet direction in aircraft cabin ventilated by mixing ventilation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F13%3APU102819" target="_blank" >RIV/00216305:26210/13:PU102819 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://efm.kez.tul.cz/" target="_blank" >http://efm.kez.tul.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/epjconf/20134501102" target="_blank" >10.1051/epjconf/20134501102</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The influence of air duct geometry on air jet direction in aircraft cabin ventilated by mixing ventilation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with investigation of influence of air duct geometry on air jet direction in aircraft cabin ventilated by mixing ventilation. CFD approach was used for investigation and model geometry was based on small aircraft cabin mock-up geometry. Model was also equipped by nine seats and five manikins that represent passengers. The air jet direction was observed for selected ambient environment parameters and several types of air duct geometry and influence of main air duct geometry on jets direction is discussed. The model was created in StarCCM+ ver. 6.04.014 software and polyhedral mesh was used.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of air duct geometry on air jet direction in aircraft cabin ventilated by mixing ventilation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with investigation of influence of air duct geometry on air jet direction in aircraft cabin ventilated by mixing ventilation. CFD approach was used for investigation and model geometry was based on small aircraft cabin mock-up geometry. Model was also equipped by nine seats and five manikins that represent passengers. The air jet direction was observed for selected ambient environment parameters and several types of air duct geometry and influence of main air duct geometry on jets direction is discussed. The model was created in StarCCM+ ver. 6.04.014 software and polyhedral mesh was used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0005" target="_blank" >EE2.3.30.0005: Podpora tvorby excelentních týmů mezioborového výzkumu na VUT</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Experimental Fluid Mechanics 2012 - Conference Proceedings

  • ISBN

    978-80-7372-912-7

  • ISSN

    2100-014X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    185-190

  • Název nakladatele

    Technical University of Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    20. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000319932200102