Study of Effects of Wheel Flange/Rail Gauge Contact Lubrication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F13%3APU108667" target="_blank" >RIV/00216305:26210/13:PU108667 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Study of Effects of Wheel Flange/Rail Gauge Contact Lubrication
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the study is to improve understanding of lubricating mechanisms in wheel flange/rail gauge contact using a complex experimental approach.
Název v anglickém jazyce
Study of Effects of Wheel Flange/Rail Gauge Contact Lubrication
Popis výsledku anglicky
The aim of the study is to improve understanding of lubricating mechanisms in wheel flange/rail gauge contact using a complex experimental approach.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of World Tribology Congres 2013
ISBN
9781634393522
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
3007-3009
Název nakladatele
Politecnico di Torino (DIMEAS)
Místo vydání
Turín
Místo konání akce
Turín
Datum konání akce
8. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—