GEOMETRY OF FRONT AXLE OF ALL-TERRAIN VEHICLE WITH ELECTRIC DRIVE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F18%3APU128069" target="_blank" >RIV/00216305:26210/18:PU128069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
GEOMETRY OF FRONT AXLE OF ALL-TERRAIN VEHICLE WITH ELECTRIC DRIVE
Popis výsledku v původním jazyce
This article focuses on a geometry of front of All-Terrain Vehicle with Electric Drive. Development of all-terrain vehicles is classified in two main groups with their own specification. All-terrain vehicles are designed as a sports and a work version. These individual types are made at a client request. Sporting or working type of all-terrain vehicle are applicable in a race, farming or forestry. This article describes the geometry of suspension of ATV with electric drive. Construction of an axle is focused on individual parts and their axle geometry angles. A bogie and single axles must be adapted to heavy terrain condition where ATV will be used. A suitable kinematic analysis of a front axle was used for designing main parts of axle. The analysis was conducted by programme Adams.
Název v anglickém jazyce
GEOMETRY OF FRONT AXLE OF ALL-TERRAIN VEHICLE WITH ELECTRIC DRIVE
Popis výsledku anglicky
This article focuses on a geometry of front of All-Terrain Vehicle with Electric Drive. Development of all-terrain vehicles is classified in two main groups with their own specification. All-terrain vehicles are designed as a sports and a work version. These individual types are made at a client request. Sporting or working type of all-terrain vehicle are applicable in a race, farming or forestry. This article describes the geometry of suspension of ATV with electric drive. Construction of an axle is focused on individual parts and their axle geometry angles. A bogie and single axles must be adapted to heavy terrain condition where ATV will be used. A suitable kinematic analysis of a front axle was used for designing main parts of axle. The analysis was conducted by programme Adams.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20302 - Applied mechanics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
VІІІ-ї МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ТРАНСПОРТ І ЛОГІСТИКА: ПРОБЛЕМИ ТА РІШЕННЯ
ISBN
978-617-7414-37-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
188-190
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Odessa
Datum konání akce
23. 5. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—