Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

GEOMETRY OF FRONT AXLE OF ALL-TERRAIN VEHICLE WITH ELECTRIC DRIVE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F18%3APU128069" target="_blank" >RIV/00216305:26210/18:PU128069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    GEOMETRY OF FRONT AXLE OF ALL-TERRAIN VEHICLE WITH ELECTRIC DRIVE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses on a geometry of front of All-Terrain Vehicle with Electric Drive. Development of all-terrain vehicles is classified in two main groups with their own specification. All-terrain vehicles are designed as a sports and a work version. These individual types are made at a client request. Sporting or working type of all-terrain vehicle are applicable in a race, farming or forestry. This article describes the geometry of suspension of ATV with electric drive. Construction of an axle is focused on individual parts and their axle geometry angles. A bogie and single axles must be adapted to heavy terrain condition where ATV will be used. A suitable kinematic analysis of a front axle was used for designing main parts of axle. The analysis was conducted by programme Adams.

  • Název v anglickém jazyce

    GEOMETRY OF FRONT AXLE OF ALL-TERRAIN VEHICLE WITH ELECTRIC DRIVE

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on a geometry of front of All-Terrain Vehicle with Electric Drive. Development of all-terrain vehicles is classified in two main groups with their own specification. All-terrain vehicles are designed as a sports and a work version. These individual types are made at a client request. Sporting or working type of all-terrain vehicle are applicable in a race, farming or forestry. This article describes the geometry of suspension of ATV with electric drive. Construction of an axle is focused on individual parts and their axle geometry angles. A bogie and single axles must be adapted to heavy terrain condition where ATV will be used. A suitable kinematic analysis of a front axle was used for designing main parts of axle. The analysis was conducted by programme Adams.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VІІІ-ї МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ТРАНСПОРТ І ЛОГІСТИКА: ПРОБЛЕМИ ТА РІШЕННЯ

  • ISBN

    978-617-7414-37-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    188-190

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Odessa

  • Datum konání akce

    23. 5. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku