Pevnostní kontrola podélného systému křídla po optimalizaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F18%3APU131519" target="_blank" >RIV/00216305:26210/18:PU131519 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pevnostní kontrola podélného systému křídla po optimalizaci
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva obsahuje kontrolní pevnostní výpočet podélného systému křídla letounu L 410 NG po parametrické MKP optimalizaci části křídla, která byla provedena za účelem snížení hmotnosti a splnění stanovených požadavků na životnost konstrukce.
Název v anglickém jazyce
Strength analysis of longitudinal wing system after optimization
Popis výsledku anglicky
The report presents the strength analysis of longitudinal wing system of L 410 NG aircraft after a topometry FEM optimization of a wing part. This analysis was done with the purpose to reduce the structural weight and fulfill determined requirements of a structural fatigue life.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20304 - Aerospace engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE02000032" target="_blank" >TE02000032: Výzkumné centrum pokročilých leteckých konstrukcí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů