Inerciální jednotka pro snímání pohybu karoserie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F19%3APR32587" target="_blank" >RIV/00216305:26210/19:PR32587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://intranet.ustavkonstruovani.cz/file-download/get-project-pdf/392" target="_blank" >http://intranet.ustavkonstruovani.cz/file-download/get-project-pdf/392</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inerciální jednotka pro snímání pohybu karoserie
Popis výsledku v původním jazyce
Inerciální jednotka využívá vývojovou desku Adafruit Feather M0 WiFi s rozšiřujícím modulem DS3231 Precision RTC FeatherWing, který obsahuje slot pro SD kartu a realtime časovač, který umožňuje záznam data a času okamžiku uložení souboru. K jednotce je dále připojena deska s tříosým čidlem zrychlení FXOS8700 a tříosým čidlem úhlové rychlosti FXAS21002. Zařízení se skládá ze dvou modulů propojených kabelem - 1. modul se senzory, který se při zkoušce umisťuje za sedadlo řidiče; 2. řídící modul, který se pro snadné ovládaní umisťuje na sedadlo vedle řidiče. Výstupem jsou naměřené průběhy signálů uložené ve formátu txt. Tyto data jsou následně nahrávána do Analytického programu přejezdového testu.
Název v anglickém jazyce
Inertial unit for carbody movement measuring
Popis výsledku anglicky
The inertial unit uses the Adafruit Feather M0 WiFi development board with the DS3231 Precision RTC FeatherWing extension module, which includes an SD card slot and a real-time timer that allows the date and time of file save to be recorded. A board with FXOS8700 3-axis acceleration sensor and FXAS21002 3-axis angular velocity sensor is also connected to the unit. The device consists of two modules connected by a cable - the 1st sensor module, which is placed behind the driver's seat during the test; 2. the control module, which is placed on the seat next to the driver for easy operation. The output are the measured signals saved in txt format. These data are then uploaded to the analytical software of the cross over test.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TH02010663" target="_blank" >TH02010663: Elektronický tester tlumení náprav automobilů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
RBox
Číselná identifikace
160864
Technické parametry
Funkční vzorek byl vyroben za účelem ověření vlastností vyvvíjeného zařízení a je využíván jako laboratorní zařízení na pracovišti řešitele, Ústav konstruování, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně, Technická 2896/2, 616 69 Brno. Licenční smlouva o využití není dosud uzavřena. Odpovědná osoba pro licenční jednání: Ivan Mazůrek, Brno, Technická 2, 541143308, mazurek@fme.vutbr.cz
Ekonomické parametry
Náklady na realizaci: 3000,- Kč
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
—
Název vlastníka
ÚK-odbor technické diagnostiky
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
http://intranet.ustavkonstruovani.cz/file-download/get-project-pdf/392