Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zátěžná válcová jednotka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F20%3APR33333" target="_blank" >RIV/00216305:26210/20:PR33333 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://intranet.ustavkonstruovani.cz/FileDownload/getProjectPdf/420/" target="_blank" >http://intranet.ustavkonstruovani.cz/FileDownload/getProjectPdf/420/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zátěžná válcová jednotka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zátěžná válcová jednotka umožňuje testování brzdné síly automobilu a také vyvození brzdného momentu zatěžujícího motor automobilu. Zátěžná jednotka vychází z komerčně vyráběného testeru brzd RP600. Z tohoto testeru byl použit rám a válce. Rám byl upraven tak, aby umožnil instalaci motorů Lenze se šnekovou převodovkou s převodem 1:7 a senzorů zátěžného momentu. Vybraná sestava elektromotorů a převodovky umožňuje zatížit pohon automobilu výkonem až 26 kW a vyvodit brzdný moment až 378 Nm.

  • Název v anglickém jazyce

    Loading unit

  • Popis výsledku anglicky

    The loading unitenables to test the braking force of the car and also to derive the braking torque loading the car's engine. The load unit is based on the commercially produced RP600 brake tester. A frame and rollers were used from this tester. The frame has been modified to allow the installation of Lenze motors with a 1: 7 worm gearbox and load torque sensors. The selected set of electric motors and gearboxes allows the car's drive to be loaded with an output of up to 26 kW and a braking torque of up to 378 Nm.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK01000134" target="_blank" >CK01000134: Nízkorychlostní válcový dynamometr pro testy emisí a brzd</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Emisní tester

  • Číselná identifikace

    166399

  • Technické parametry

    - Dle smlouvy o účasti na řešení projektu výzkumu a vývoje č. CK01000134 s názvem „Nízkorychlostní válcový dynamometr pro testy emisí a brzd“ - Odpovědná osoba pro licenční jednání: Ing. Zbyněk Strecker, Ph.D., VUT FSI - Funkční vzorek byl na základě ověření vlastností konstrukce vyroben a je využíván jako laboratorní zařízení na pracovišti VUT FSI.

  • Ekonomické parametry

    - Náklady na výrobu 15 000,- - Zařízení je unikátní a nemá komerčně dostupný ekvivalent. Výsledek bude implementován v rámci zařízení pro testování měření emisí osobních automobilů při nízké rychlosti bez přímého ekonomického přínosu.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

  • Název vlastníka

    Ústav konstruování

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem

    http://intranet.ustavkonstruovani.cz/FileDownload/getProjectPdf/420/