Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studium výsledků dynamické simulace mechanismu dveří autobusu pro současné drážky a navrhovanou drážku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F21%3APU143875" target="_blank" >RIV/00216305:26210/21:PU143875 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studium výsledků dynamické simulace mechanismu dveří autobusu pro současné drážky a navrhovanou drážku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Skloněná drážka ve stěně válce uvnitř elektropohonu je zodpovědná za zvednutí dveřního křídla po skončení rotačního zdvihu. Jak je znázorněno na obrázku 1 a 2, válec má dvě skloněné drážky a uvnitř těchto drážek se odvalují dvě ložiska. Úhel mezi dvěma osami nakloněné drážky v současném řešení je 20,46°, jak je znázorněno na obrázku 1, a je to 30° pro navrhované řešení, jak je znázorněno na obrázku 2. Zatímco vzdálenost mezi těmito dvěma osami je stejné (12 mm).

  • Název v anglickém jazyce

    Study of the results of dynamic simulation of the bus door mechanism for the current grooves and the proposed groove

  • Popis výsledku anglicky

    The sloping groove in the cylinder wall inside the electric drive is responsible for lifting the door leaf after the rotary stroke. As shown in Figures 1 and 2, the roller has two inclined grooves and two bearings roll inside these grooves. The angle between the two axes of the inclined groove in the current solution is 20.46 °, as shown in Figure 1, and it is 30 ° for the proposed solution, as shown in Figure 2. While the distance between the two axes is the same (12 mm) .

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FW01010479" target="_blank" >FW01010479: Elektrická pohonná jednotka pro ovládání dveří autobusů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů