Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Linear Circuits analysis effectively

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F01%3APU21508" target="_blank" >RIV/00216305:26220/01:PU21508 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Linear Circuits analysis effectively

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The authors discuss possible techniques of teaching the analysis of linear circuits. Three pedagogic aims are followed: student?s understanding of the function of the circuit analyzed, ability to solve moderate circuits algorithmically, and the basic understanding of the function of professional circuit simulators as an assumption of their later effective utilization.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Linear Circuits analysis effectively

  • Popis výsledku anglicky

    The authors discuss possible techniques of teaching the analysis of linear circuits. Three pedagogic aims are followed: student?s understanding of the function of the circuit analyzed, ability to solve moderate circuits algorithmically, and the basic understanding of the function of professional circuit simulators as an assumption of their later effective utilization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F01%2F0432" target="_blank" >GA102/01/0432: Symbolické, semisymbolické a numerické metody analýzy, návrhu a optimalizace elektrických obvodů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 4th UICEE Annual Conference on Engineering Education

  • ISBN

    0-7326-2146-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    277-280

  • Název nakladatele

    Unesco International centrefor Engineering EDUCATION (UICEE)

  • Místo vydání

    Melbourne

  • Místo konání akce

    Bangkok

  • Datum konání akce

    7. 2. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku