Teaching Linear Circuits analysis effectively
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F01%3APU21508" target="_blank" >RIV/00216305:26220/01:PU21508 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Linear Circuits analysis effectively
Popis výsledku v původním jazyce
The authors discuss possible techniques of teaching the analysis of linear circuits. Three pedagogic aims are followed: student?s understanding of the function of the circuit analyzed, ability to solve moderate circuits algorithmically, and the basic understanding of the function of professional circuit simulators as an assumption of their later effective utilization.
Název v anglickém jazyce
Teaching Linear Circuits analysis effectively
Popis výsledku anglicky
The authors discuss possible techniques of teaching the analysis of linear circuits. Three pedagogic aims are followed: student?s understanding of the function of the circuit analyzed, ability to solve moderate circuits algorithmically, and the basic understanding of the function of professional circuit simulators as an assumption of their later effective utilization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA102%2F01%2F0432" target="_blank" >GA102/01/0432: Symbolické, semisymbolické a numerické metody analýzy, návrhu a optimalizace elektrických obvodů</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 4th UICEE Annual Conference on Engineering Education
ISBN
0-7326-2146-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
277-280
Název nakladatele
Unesco International centrefor Engineering EDUCATION (UICEE)
Místo vydání
Melbourne
Místo konání akce
Bangkok
Datum konání akce
7. 2. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—